Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Βασίλισσες Θεσσαλίας - Καλαμιώτης Βασίλης !

Ισχυριζόταν ο Κος Καλαμιώτης πως βγάζει καλές Βασίλισσες . Τις  λεγόμενες Βασιλισσες - Θεσσαλίας .Μάλιστα μου ανέλυε τα περί διπλού εμβολιασμού , στο οποίο έχω αντίθετη άποψη .Έτσι πέρσι  μπήκα στον πειρασμό και παρήγγειλα 5 Βασίλισσες για να δω τι γίνεται τελικά . Όντως βγήκαν πολύ καλές με πολύ γόνο, καλή συλλογή μελιού , αλλά και ήσυχα ( δεν τσιμπάνε). Τελικά  έμεινα πολύ  ευχαριστημένος. Μάλιστα 2 από αυτά τα έχω σημαδεμένα για να κάνω φέτος Βασιλοτροφία. Είναι καλή  η τεχνική του ? Είναι  ο λεγόμενος διπλός εμβολιασμός ? Είναι σύμπτωση ? Δεν ξέρω ποιο από όλα ισχύει , η και όλα μαζί .Σημασία έχει πως μου έδωσε καλές Βασίλισσες , και τον συγχαίρω . Ελπίζω να μου κρατήσει και φέτος , μια και κάθε Σωστός Μελισσοκόμος( κατά την ταπεινή μου άποψη ) , πρέπει κάθε χρόνο να αλλάζει το σόι του , για να μην έχουμε άλλα προβλήματα.

http://basiliskalamiotisgr.blogspot.gr/2017/04/blog-post.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου